Follower's

Friday, June 20

Luahan Hati Untuk Dia

Assalamualaikum.

Lame aku x post dkat sini.lame sgat.dan aku post ni..sebab..aku x tau nak bt ape..dan aku rindu kan dye.maybe dye x kan bukak pon blog aku.biar lah ni jadi bahan bacaan aku sendri

akhir2 ni.bnyk sgat bnde yang buruk jadi kt aku.mimpi yang bukan2..hati x sedap..dri start bangon tido..smpai nak tido..n x boleh nak tido..keje yang..x seronok :') tpi...yang paling buruk..hubungan aku dengan si dia.Nur Syalin..hubungan aku ngn dye.
aku x dpat nak luah kan perasaan aku kt dye.sebab dye x pcaye aku dah..x perlulah aku cite ape yang bt kitorg jadi cmni..tpi..hubungan jadi mcm ni.atas salah aku.. :'/ aku x dpat nak luah kt dye...jadi aku luah dkat sini.ntok lepas kan rindu aku dkat dye.

aku mmg bnyk bt salah dkat dye :'/ aku menyesal sbab bt dye mcm tuh..aku ckap lepas..aku ego.. :'/ tpi aku x de niat nak bt dye sakit hati :'/ kekadang..aku rase cm ni cume mimpi buruk..dan aku nak..bile aku bangon dri tido..sume nye brubah jadi baik...tpi..tu mustahil :'/ aku rindukan dye sgat2..aku x penah rase rindu yang melampau mcm ni :'/ rindu ni..bt aku jadi gile..aku rase lebih baik aku mati..sebab aku x sanggup nak tahan rindu aku ni :'/ kalau aku dpat pluang yang terakhir ntok aku baiki silap yang aku dah bt. :'/ aku x kan sia2 kan..aku x kan ulang silap yang aku dah bt :'/ aku nak hubungan kitorg bahagia..happy..n rapat. :'/ aku nak jage dye.mcm dye isteri aku :'/ aku nak bt dye happy..jadi pendengar setia ntok dye bcerite :'/

aku tlampau rindukan dye...smpai separuh dri hari2 aku...aku cume menangis.sbab rindu kan dye :'/ aku pegi keje..aku x sedap hati..sbab pikir kan dye..aku cume tnang skejap.bile aku solat..lepas tuh...perasaan tuh dtang balik :'/ aku x boleh tahan lgi :'/ lepas balik keje..aku cume duduk dlam bilik.n tgok gambar2 kitorang..kenangan kitorg.bace surat2 yang lame :'/ n aku cume menangis..sbab x mampu nak bt apape..dye x kan trime aku lagi atas ape yang aku dah bt.dye x kan.maaf kan aku :'/ dan aku tau..dye akan ikot ckap kawan2 dye. :'/ aku x boleh nak bt pape..cume aku harap..dye masih ingat kenangan indah kitorg :'/ dan tbuke hati ntok maafkan aku dan trime aku balik :'/ harapan tu je yang boleh aku bt..

aku sentiase ingat kenangan aku dengan dye.. :'/ tiap hari..sblom tido :'/ aku tatap gmbar dye yang kitorg tgkap dulu :'/ gmbar2 yang dye bagi.. :'/ semua nya aku tgok...sblom aku dpat tido..lepas aku menangis :'/ rindu kan dye

yang pasti...aku sayang dye hingga hujung nyawa..dan aku akan tros cinta kan dye. :'/
aku harap..hubungan ni..akan pulih..baik.. rapat balik..sblom bulan puasa..sebab aku nak bulan puasa kali ni.lebih indah....dan raya nnt lebih gembira besame dye :'/




sayanggg..maafkan bie :'/ bie akan tggu bby smpai bby dtg :'/ hati bie..sentiase tbuke ntok bby dtg bagi cinta :'/ hati ni cume ttup bile sayang ade dlam hati bawa cinta kite :'/ sebab hati ni..x kan tbuke ntok orang lain..kcuali bby sorg :'/ cume...bie akan pegi..bile bby sudah ade yang lain :'/ maaf kan sume salah bie..

assalamualaikum cinta :'/