Follower's

Friday, February 18

jalan2 crik adiah... ^_^



yoyoooo....wazzup2...hahahaha :D
(sengal)

arie selase...cuti..cuti.cuti...
cuti sekolh meyhh...dudok umh je kot...ntah ar...huhhh~
pagi2 yg panas terik...eyhh...pagi ke aku bangon...?????
hahahahaha....tengah hari kot.... :D

tgah hari bgon mmg penat laaa...penat tdo jee...
sakit dowh bdan...tgan pon sakit...tseliuh kot...tido cm monyet mmg laaa...
hahahah :P
bosan kot dok umh....x tau nk bt pe.. so...aku men gitar je lah n bukak fb..
smpai laaa ke ptg tuu...
ttbe..tringat lak arie jadi dye esok....cpat2 ajk abh g mid valley...crik adiah laaa...huhhhh~
dkat je umh aku ngn mid valley...tuu snang je nk g...
smpai sane...aku x tau nk beli pee ...crik pye crik...jmpe teddy bear...
ingat nk beli...tpi...nnt dye sepak2 je binatang tuu....hahaha...aku pon x suke bear nie..
bebulu jeee :P so. aku check bnde len plak....
jmpe plak cawan...nk beli ke x nk niee...pkir2 blik...x yh kot...
nnt jatuh...pecah...hapak pon x dpat.hahahaa...
dh penat dh jlan...lek luuuu~ ...pastuu bru jmpe bnde yg di cari2...
yeaaahhhh....aku nmpk jam laaaa....wahhhh...
so..aku plih jam untok bgi kt dye..
mahal ke x..????? eyh msty laaa :P huhuuuu...
ntah laaa mhal ke x....yg aku tau ade bnyk kosong kt blkang dyeee..huhhuuu..
n then dh plih2..dh balut adiah kt sane...
balik laaa...ape agy....dh pnat dowh.....ttbe...jeng jeng jenggg.......






hujan lebat mncurah kini....bgai kn tiada hentiiii...
bosan jeee =.= dh lee sejok....naik moto plak tuuu...
memule tggu gak ujan benti....dh lame tggu ...ujan x nk benti plak...
so..redah je laaa ujan tuuu....wachaaaaaa......
abis bsah satu bdan...sejuk derr....klau tau ujan...aku pkai jaket..
siot =.= .. smpai di rumah...nasib baik hadiah x basah....fuhh~
n then..mndy2...kemas blik...berangan jap...
pastuuu tidoo...hahaha...mngantok...

oraittt laaaa.... daa~~

assalamualaikum :)