Follower's

Wednesday, October 13

REMAJE 'VS' BOSAN

assalamualaikum
haha.....adekah anda pn mnjalani kehidupan remaje anda seperti sy dn seperti remaje2 lain...?
adekah anda kadang kale rase bosan bin boring bile di sklah mahu pn di rmah...?
adekah anda di bebel2 olh cikgu di sklah dan di bebel2 olh mama,ibu,mami.umi,emak dan mother di rmah?
ermm...ni laaa slh satu pnce segelintir rakan2 remaje kite lari dr rmh.
disebabkan bosan,tekanan srte pkare2 yg swaktu dgnnye.
adekah anda rase wajar tndakkan yg mrke ambik untk kuar umh...?
ish2....renung tenungkan lah....huhu
mintak jauhkan laa dr kite mmbuat keputusan yg kurang cerdik tu...hehe
xyah laaa nk wat loklaq lari2 ni...wat malu kompeni jee.
nk habaq mai kat hampa...sy pn besaa ngn situasi lagu niii.....
klau bosan tu dtng...!bkan bosan tahab gaban gi,tahab ultraman dye bgi
kalau bab lete ni xyah cite ar.....lambat bngun, x kemas blik, x wat keje sklah bkan tu je
kadng suh lak nyapu,lipat kain dh cm minah dh.....maaa....! ni izat la bkan izatty
hah..kadng tu berbulu gak enn,ape2 pun sy syg IBU.yelaa kite sbagai remaje kan baru nk kenal idup en kena pelajari dn tmpuhi laa semua nieee.



kye laaa tu je kot



assalamualaikum....